poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Zaczynam ❤️

Hej!
 Po bardzo długim czasie nieobecności, coś natknęło mnie żeby przywrócić bloga.
Postanowiłam oczywiście wiele zmienić. Moje poprzednie posty pozostawiały wieeeeeele do życzenia! 
A wiec usunęłam wszystko i zaczynam od nowa!! 
Po pierwsze, posty bedą pojawiały się regularnie, postaram się pisać je w sposób jak najciekawszy! 
Nie jestem osobą, która ma talent do pisania notek. Lecz tylko tu mogę wyrazić prawdziwą siebie!! Tak! Właśnie tu, na blogu. Oczywiście bede starała poprawiać się i niedoskonałości związane z moim blogiem. Mam nadzieje ze spodoba wam się i będzie was coraz więcej. 

Na początek kilka moich (niezbyt udanych) zdjeć! Papa ❤️❤️😘




Zdjęcia mało udane ale dopiero zaczynam 😘 

14 komentarzy:

  1. Zdjęcia są bardzo dobre! Powodzenia w blogowaniu :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiec czekamy na dalszy ciąg, a zdjęcia świetne.
    Powodzenia, Kuba.

    OdpowiedzUsuń
  3. No to powodzenia, blogowanie jest super :)
    Jesli dodasz post z linkiem do Twojego bloga na swoim profulu Google+ to nie będziesz musiała wklejać go w kazdym komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym blogowaniu ! :*
    Piekne zdjęcia ! :)

    zapraszam do siebie :
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia ;D

    Obserwuję (jeśli spodoba Ci się mój blog, również go zaobserwuj, sprawi mi to wielką radość)
    Zapraszam:
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powroty to najlepsze co może być!:)

    www.maggielissima.blogspot.com -niedługo akcja wspomagająca schroniska!

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetna wiadomość, że do nas wróciłaś :). Pozdrawiam i życzę miłego wieczorku!

    Bardzo proszę o kliknięcie w link koszulki w najnowszym poście : lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia, na pewno dasz radę !!! :)))
    Jeżeli masz ochotę to zapraszam do mnie i jeżeli Ci się spodoba to możesz zaobserwować <3 Ja się z wielką ochotą odwdzięczę ! Tutaj masz link : Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ! :)
    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń